Vitamina D

Cercetarile efectuate in ultimul deceniu sugereaza ca vitamina D, pe langa construirea oaselor puternice, poate juca un rol important in prevenirea si tratarea mai multor probleme grave de sanatate pe termen lung, cum ar fi osteoporoza, bolile de inima, unele tipuri de cancer si scleroza multipla.

Vitamina D este atat un nutrient in alimente, cat si un hormon pe care corpul nostru il produce prin expunerea la soare. Este important pentru sanatatea oaselor, deoarece una dintre functiile sale principale este de a ajuta organismul sa absoarba calciu.
Putine alimente sunt in mod natural bogate in vitamina D. Cele mai bune surse alimentare de vitamina D sunt pestii grasi, cum ar fi somonul, tonul si macroul; produse lactate fortificate; si cereale pentru micul dejun.

Filtre active

Disponibilitate: Fara stoc

Lumina soarelui ne ajuta corpul sa produca Vitamina D, dar capacitatea noastra de productie este limitata mai ales in lunile de iarna, cand expunerea la soare este redusa si, de asemenea, din cauza stilului de viata nesanatos si a excesului de greutate.

Avand niveluri optime de Vitamina A din sange este esentiala pentru o buna viziune si sanatate a ochilor, puterea si mentinerea sistemului imunitar, crestere si dezvoltare (in special pentru copiii mici), sanatatea pielii, niveluri mai scazute de imbatranire a pielii si risc scazut de orbire nocturna si uscaciune a ochilor.